Regulamin sklepu
I. INFORMACJE OGÓLNE I DEFINICJE
Sklep
www.bawelnianabielizna.pl zwany w dalszej części regulaminu SKLEP, prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Złożenie i potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu Zakupów, dobrowolnym dokonaniem zakupu zamówionego towaru oraz wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych Kupującego do celów związanych z realizacją zamówienia. Złożone zamówienie stanowi umowę sprzedaży w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
II. TOWARY
- Towar prezentowany za pośrednictwem Sklepu Internetowego do sprzedaży, zawiera przykładową fotografię charakterystyczną dla jego rodzaju oraz we właściwej zakładce, informacje o jego właściwościach tj.: kolory i materiały z jakich został wykonany, rozmiary.
- Towary prezentowane na fotografiach w Sklepie Internetowym są przykładem Towaru rodzajowo tożsamego i są przedstawione w sposób najbliższy ich faktycznemu wyglądowi. Zdjęcia oddają możliwie najdokładniej kolory i wygląd Towarów. Ze względu na indywidualne ustawienia lub parametry monitora użytkownika mogą zaistnieć niewielkie różnice między zdjęciem, a faktycznym kolorem Towaru.
- Sklep www.bawelnianabielizna.pl dokłada wszelkich starań, aby prezentowane na stronie internetowej opisy produktów były zgodne ze stanem faktycznym. Jednakże, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości, prosimy przed złożeniem zamówienia o kontakt telefoniczny, bądź mailowy pod adresem: biuro@potostop.pl
- Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień.
W przypadku wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży SKLEP zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia.
- Wszystkie ceny podane są na stronie internetowej SKLEPU.
III. ZAMÓWIENIA i PŁATNOŚCI
- Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.bawelnianabielizna.pl lub mailowo. Realizacja zamówień następuje zazwyczaj w ciągu 48 godzin od momentu potwierdzenia zamówienia lub w momencie skompletowania wszystkich zamówionych produktów
- Przez złożenie zamówienia należy rozumieć dodanie do koszyka produktów z oferty SKLEP poprzez wypełnienie "Formularza zamówienia" zgodnie z informacjami podanymi w w/w formularzu.
- Prosimy o podanie prawidłowych danych kontaktowych - adresu e-mail oraz numeru telefonu. Nieprawidłowo wypełnione formularze rejestracyjne mogą utrudnić lub uniemożliwić realizację zamówienia. Płatności za zamówione produkty można dokonać przy odbiorze towaru, płatnością Payu, przelewem na konto SKLEPU
- Przyjęcie zamówienia do realizacji rozpoczyna się:
- 4.1. w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia,
- 4.2. w przypadku zamówień płatnych przelewem - po zaksięgowaniu przedpłaty na konto Sklepu (weryfikacja płatności 2-3 dni)
- 4.3. w przypadku zamówień płatnych poprzez PayU - w chwili poprawnej autoryzacji płatności.
- W przypadku, gdy w ciągu 14 dni od daty złożenia zamówienia nie zostanie uregulowana płatność, SKLEP zastrzega sobie prawo do automatycznego anulowania zamówienia.
- W przypadku niedostępności części produktów w zamówieniu, Klient informowany jest o stanie zamówienia. Może wtedy podjąć decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia). W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 3 dni ze strony Kupującego, SKLEP zastrzega sobie możliwość anulowania zamówienia.
- Sklep pobiera zryczałtowaną opłatę obejmującą koszt przesłania przesyłki do Klienta, z którą Klient może zapoznać się w trakcie składania zamówienia na stronie sklepu.
- W przypadku zamówień wysyłanych poza granice Polski, akceptujemy jedynie płatność na konto. Podczas dokonywania wpłaty, Klient musi pokryć wszystkie koszty związane z opłatą za przelew zagraniczny. PRZED DOKONANIEM WPŁATY PROSIMY O KONTAKT W CELU PODANIA PEŁNEJ KWOTY PRZELEWU, koszty wysyłki poza granice polski są droższe.
- Do każdego zamówienia wystawiane jest szczegółowe zestawienie zawartości przesyłki wraz z wykazem kosztów – paragon. Fakturę VAT wystawiamy na indywidualne życzenie osoby zamawiającej (tylko z aktywnym numerem NIP).
- Klient może anulować złożone zamówienie telefonicznie bądź poprzez email.
- Dostawa zamówienia odbywa się przez wysyłkę zamówionych towarów pod wskazany przez Konsumenta adres poprzez dostępne usługi spedytorskie (przewoźnika), np. Pocztę Polską/ firmę kurierską. Do kosztów zamówienia doliczany jest koszt wysyłki zgodnie z tabelą kosztów wysyłki.
Zgodnie z ustawą z dnia 02.03.2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2 w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam towar czysty, bez zapachów, a opakowanie nieuszkodzone.
W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt, dołączając dokument potwierdzający zakup. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. W ciągu siedmiu dni roboczych sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w tym punkcie wymagania, a wcześniej była wystawiona faktura, zostanie wystawiona faktura korygująca.
Oryginał i kopa faktury zostaną wysłane do Klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej. Po jej otrzymaniu, w ciągu 7 dni roboczych, Sklep dokona zwrotu zapłaty na wskazane konto Klienta.
- Koszty przesyłek w przypadku wymiany towaru wynikającej z błędnej realizacji zamówienia pokrywa SKLEP w limicie kwoty podanej poniżej. Koszty wysyłki do SKLEPU pokrywa Konsument. W przypadku stwierdzenia pomyłki Sklep zwróci Konsumentowi koszt wysyłki do Sklepu w kwocie wynikającej z kwoty cennika sklepu.
- Jednocześnie Sklep informuje, że nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych do Sklepu za pobraniem. Nie odbieramy również przesyłek wysłanych do Paczkomatów.
- W przypadku zamówienia zapłaconego, gdy Sklep nie jest w stanie zrealizować zamówienia w całości, sklep informuje Konsumenta o tym fakcie. W przypadku rezygnacji z brakującej pozycji, lub z całego zamówienia Sklep zwraca przedpłatę na podane przez Konsumenta konto bankowe lub kartę (w przypadku zamówień opłaconych kartą) w terminie 7 dni roboczych liczonych od daty anulowania zamówienia lub jego korekty.
- Informacje zawarte w Sklepie nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego; stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- Koszty przesyłki oraz inne koszty uboczne transakcji nie podlegają zwrotowi. W przypadku, gdy zamówienie podlegało promocyjnym kosztom przesyłki, w momencie zwrotu zostaną one przeliczone i potrącone ze zwracanej kwoty w wysokości faktycznie poniesionych przez SKLEP kosztów na rzecz Dostawcy.
- Sklep dokona zwrotu ceny produktu w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki poprzez pozostawienie kwoty pieniężnej do dyspozycji Klienta.
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu, konsument (osoba fizyczna nie wykorzystująca zakupionego przedmiotu do działalności zarobkowej) ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić.
IV. ZWROTY i REKLAMACJE
1. Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, na zwrot towaru przysługuje 14 dni od daty wydania towaru. Chcąc odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij na nasz adres wraz ze zwracanym produktem:
PHU Zbigniew Królczyk
ul. Kwiatowa 20
62-100 Wągrowiec
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład złożonego na piśmie przesłanym pocztą na adres: P.H.U Zbigniew Królczyk, ul. Kwiatowa 20, 62-100 Wągrowiec lub pocztą elektroniczną na adres Sprzedawcy: biuro@potostop.pl
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem prosimy dołączyć także wszystkie otrzymane z nim akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Zwracany do nas towar musi być w niepogorszonym stanie. Ze względów bezpieczeństwa oraz ze względów higienicznych – zwrotowi oraz WYMIANIE nie podlegają:
- bielizna (tj. majtki, figi, stringi, slipy, bokserki, szorty, kalesony, reformy, getry, podkoszulki) maseczki, body,
- art. higieniczne, skarpety, podkolanówki, biustonosze i dodatki samonośne,
- towar zakupiony na szczególnych warunkach tzn. w szczególności towar uszkodzony, towar II gatunku.
Zwracany przez Klienta towar powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. W miarę możliwości towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie.
Informujemy, że na produkcie oraz oryginalnym opakowaniu nie mogą być widoczne żadne ślady użytkowania. Uszkodzony, niekompletny lub pobrudzony asortyment (dotyczy również opakowania) nie podlega zwrotowi ani wymianie i zostanie odesłany do Klienta na jego koszt.
Przy dokonywaniu zwrotu prosimy zapakować produkt z oryginalnym pudełkiem/folią w dodatkowe opakowanie, które chroni przed zniszczeniem podczas transportu.
Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko. P.H.U Zbigniew Królczyk. dokona niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania zwracanego towaru od Klienta, zwrotu zapłaty wraz z najtańszym dostępnym w sklepie kosztem dostawy (tylko w przypadku zwrotu całkowitego) na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
2. Składanie reklamacji
Klient ma prawo do reklamacji tylko towaru niezgodnego z umową i informacjami zawartymi w regulaminie.
W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o kontakt ze sklepem internetowym:
P.H.U Zbigniew Królczyk
ul. Kwiatowa 20
62-100 Wągrowiec
tel: +48 609521700
e-mail: biuro@potostop.pl
Sprzedawca nie jest osobą decyzyjną w zakresie rozstrzygania reklamacji. Rola sprzedawcy ogranicza się do przyjęcia i przesłania towaru do Producenta.
Odpowiedź na reklamację będzie udzielona w terminie 30 dni od daty zgłoszenia reklamacji.
W przypadku uznania reklamacji towar zostanie wymieniony na inny, jeżeli nie będzie to możliwe sprzedawca zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji,
nr telefonu, wskazanie produktu, przyczyna reklamacji, data zakupu.
Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, oraz dołączenie paragonu lub faktury.
Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
P.H.U Zbigniew Królczyk
ul. Kwiatowa 20
62-100 Wągrowiec
Dziękujemy za przemyślane zakupy.