PolskiAngielski
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Regulamin

Regulamin

Regulamin sklepu
I. INFORMACJE OGÓLNE I DEFINICJE
Sklep www.bawelnianabielizna.pl zwany w dalszej części regulaminu SKLEP, prowadzi sprzedaż towarów  za pośrednictwem sieci Internet. Złożenie i potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu Zakupów, dobrowolnym dokonaniem zakupu zamówionego towaru oraz wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych Kupującego do celów związanych z realizacją zamówienia. Złożone zamówienie stanowi umowę sprzedaży w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
II. TOWARY
  1. Towar prezentowany za pośrednictwem Sklepu Internetowego do sprzedaży, zawiera przykładową fotografię charakterystyczną dla jego rodzaju oraz we właściwej zakładce, informacje o jego właściwościach tj.: kolory i materiały z jakich został wykonany, rozmiary.
  2. Towary prezentowane na fotografiach w Sklepie Internetowym są przykładem Towaru rodzajowo tożsamego i są przedstawione w sposób najbliższy ich faktycznemu wyglądowi. Zdjęcia oddają możliwie najdokładniej kolory i wygląd Towarów. Ze względu na indywidualne ustawienia lub parametry monitora użytkownika mogą zaistnieć niewielkie różnice między zdjęciem, a faktycznym kolorem Towaru.
  3. Sklep www.bawelnianabielizna.pl dokłada wszelkich starań, aby prezentowane na stronie internetowej opisy produktów były zgodne ze stanem faktycznym. Jednakże, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości, prosimy przed złożeniem zamówienia o kontakt telefoniczny, bądź  mailowy pod adresem: biuro@potostop.pl
  4. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień.
    W przypadku wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży SKLEP zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia.
  5. Wszystkie ceny podane są na stronie internetowej SKLEPU.
III. ZAMÓWIENIA i PŁATNOŚCI
  1. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.bawelnianabielizna.pl lub mailowo. Realizacja zamówień następuje zazwyczaj w ciągu 48 godzin od momentu potwierdzenia zamówienia lub w momencie skompletowania wszystkich zamówionych produktów
  2. Przez złożenie zamówienia należy rozumieć dodanie do koszyka produktów z oferty SKLEP  poprzez wypełnienie "Formularza zamówienia" zgodnie z informacjami podanymi w w/w formularzu.
  3. Prosimy o podanie prawidłowych danych kontaktowych - adresu e-mail oraz numeru telefonu. Nieprawidłowo wypełnione formularze rejestracyjne mogą utrudnić lub uniemożliwić realizację zamówienia. Płatności za zamówione produkty można dokonać przy odbiorze towaru, płatnością Payu, przelewem na konto SKLEPU
  4. Przyjęcie zamówienia do realizacji rozpoczyna się:
    • 4.1. w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia,
    • 4.2. w przypadku zamówień płatnych przelewem - po zaksięgowaniu przedpłaty na konto Sklepu (weryfikacja płatności 2-3 dni)
    • 4.3. w przypadku zamówień płatnych poprzez PayU - w chwili poprawnej autoryzacji płatności.
  5. W przypadku, gdy w ciągu 14 dni od daty złożenia zamówienia nie zostanie uregulowana płatność, SKLEP zastrzega sobie prawo do automatycznego anulowania zamówienia.
  6. W przypadku niedostępności części produktów w zamówieniu, Klient informowany jest o stanie zamówienia. Może wtedy podjąć decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia). W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 3 dni ze strony Kupującego, SKLEP zastrzega sobie możliwość  anulowania zamówienia.
  7. Sklep pobiera zryczałtowaną opłatę obejmującą koszt przesłania przesyłki do Klienta, z którą Klient może zapoznać się w  trakcie składania zamówienia na stronie sklepu.
  8. W przypadku zamówień wysyłanych poza granice Polski, akceptujemy jedynie płatność na konto. Podczas dokonywania wpłaty, Klient musi pokryć wszystkie koszty związane z opłatą za przelew zagraniczny. PRZED DOKONANIEM WPŁATY PROSIMY O KONTAKT W CELU PODANIA PEŁNEJ KWOTY PRZELEWU, koszty wysyłki poza granice polski są droższe.
  9. Do każdego zamówienia wystawiane jest szczegółowe zestawienie zawartości przesyłki wraz z wykazem kosztów – paragon. Fakturę VAT wystawiamy na indywidualne życzenie osoby zamawiającej (tylko z aktywnym numerem NIP).
  10. Klient może anulować złożone zamówienie telefonicznie bądź poprzez email.
  11. Dostawa zamówienia odbywa się przez wysyłkę zamówionych towarów pod wskazany przez Konsumenta adres poprzez dostępne usługi spedytorskie (przewoźnika), np. Pocztę Polską/ firmę kurierską. Do kosztów zamówienia doliczany jest koszt wysyłki zgodnie z tabelą  kosztów wysyłki.
    Zgodnie z ustawą z dnia 02.03.2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2 w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam towar czysty, bez zapachów, a opakowanie nieuszkodzone.
    W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt, dołączając dokument potwierdzający zakup. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. W ciągu siedmiu dni roboczych sklep dokona  sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w tym punkcie wymagania, a wcześniej była wystawiona faktura, zostanie wystawiona faktura korygująca.
    Oryginał i kopa faktury zostaną wysłane do Klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną  kopię faktury korygującej. Po jej otrzymaniu, w ciągu 7 dni roboczych, Sklep dokona zwrotu   zapłaty na wskazane konto Klienta.
  12. Koszty przesyłek w przypadku wymiany towaru wynikającej z błędnej realizacji zamówienia pokrywa SKLEP w limicie kwoty podanej poniżej. Koszty wysyłki do SKLEPU pokrywa Konsument. W przypadku stwierdzenia pomyłki Sklep zwróci Konsumentowi koszt wysyłki  do Sklepu w kwocie wynikającej z kwoty cennika sklepu.
  13. Jednocześnie Sklep informuje, że nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych do Sklepu za pobraniem. Nie odbieramy również przesyłek wysłanych do Paczkomatów.
  14. W przypadku zamówienia zapłaconego, gdy Sklep nie jest w stanie zrealizować zamówienia w  całości, sklep informuje Konsumenta o tym fakcie. W przypadku rezygnacji z brakującej pozycji, lub z całego zamówienia Sklep zwraca przedpłatę na podane przez Konsumenta konto bankowe lub kartę (w przypadku zamówień opłaconych kartą) w terminie 7 dni roboczych liczonych od daty anulowania zamówienia lub jego korekty.
  15. Informacje zawarte w Sklepie nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego; stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  16. Koszty przesyłki oraz inne koszty uboczne transakcji nie podlegają zwrotowi. W przypadku, gdy zamówienie podlegało promocyjnym kosztom przesyłki, w momencie zwrotu zostaną one  przeliczone i potrącone ze zwracanej kwoty w wysokości faktycznie poniesionych przez SKLEP kosztów na rzecz Dostawcy.
  17. Sklep dokona zwrotu ceny produktu w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki poprzez pozostawienie kwoty pieniężnej do dyspozycji Klienta.
  18. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu, konsument (osoba fizyczna nie wykorzystująca zakupionego przedmiotu do działalności zarobkowej) ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić.
IV. ZWROTY i REKLAMACJE
1. Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, na zwrot towaru przysługuje 14 dni od daty wydania towaru. Chcąc odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij  na nasz adres wraz ze zwracanym produktem:
PHU Zbigniew Królczyk
ul. Kwiatowa 20
62-100 Wągrowiec
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład złożonego na piśmie przesłanym pocztą na adres: P.H.U Zbigniew Królczyk, ul. Kwiatowa 20, 62-100 Wągrowiec lub pocztą  elektroniczną na adres Sprzedawcy: biuro@potostop.pl

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem prosimy dołączyć także wszystkie otrzymane z nim akcesoria  oraz paragon lub fakturę.

Zwracany do nas towar musi być w niepogorszonym stanie. Ze względów bezpieczeństwa oraz ze względów higienicznych – zwrotowi oraz WYMIANIE nie podlegają:
  • bielizna (tj. majtki, figi, stringi, slipy, bokserki, szorty, kalesony, reformy, getry, podkoszulki) maseczki, body,
  • art. higieniczne, skarpety, podkolanówki, biustonosze i dodatki samonośne,
  • towar zakupiony na szczególnych warunkach tzn. w szczególności towar uszkodzony, towar II gatunku.
Zwracany przez Klienta towar powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. W miarę możliwości towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie.

Informujemy, że na produkcie oraz oryginalnym opakowaniu nie mogą być widoczne żadne ślady użytkowania. Uszkodzony, niekompletny lub pobrudzony asortyment (dotyczy również opakowania) nie podlega zwrotowi ani wymianie i zostanie odesłany do Klienta na jego koszt.
Przy dokonywaniu zwrotu prosimy zapakować produkt z oryginalnym pudełkiem/folią w dodatkowe opakowanie, które chroni przed zniszczeniem podczas transportu.

Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko. P.H.U Zbigniew Królczyk. dokona niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania zwracanego towaru od Klienta, zwrotu zapłaty wraz z najtańszym dostępnym w sklepie kosztem dostawy (tylko w przypadku zwrotu całkowitego) na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
2. Składanie reklamacji
Klient ma prawo do reklamacji tylko towaru niezgodnego z umową i informacjami zawartymi w regulaminie.
W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o kontakt ze sklepem internetowym:
P.H.U Zbigniew Królczyk
ul. Kwiatowa 20
62-100 Wągrowiec
tel: +48 609521700
e-mail: biuro@potostop.pl
Sprzedawca nie jest osobą decyzyjną w zakresie rozstrzygania reklamacji. Rola sprzedawcy ogranicza się do przyjęcia i przesłania towaru do Producenta.
Odpowiedź na reklamację będzie udzielona w terminie 30 dni od daty zgłoszenia reklamacji.
W przypadku uznania reklamacji towar zostanie wymieniony na inny, jeżeli nie będzie to możliwe sprzedawca zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji,
nr  telefonu, wskazanie produktu, przyczyna reklamacji, data zakupu.
Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, oraz dołączenie paragonu lub faktury.
Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
P.H.U Zbigniew Królczyk
 ul. Kwiatowa 20
62-100 Wągrowiec

Dziękujemy za przemyślane zakupy.

Przejdź do strony głównej
Baner poto-stop
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
W celu ulepszenia zawartości naszej strony internetowej oraz dostosowania jej do Państwa osobistych preferencji, wykorzystujemy pliki cookies przechowywane na Państwa urządzeniach. Kontrolę nad plikami cookies można uzyskać poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZAAKCEPTUJ TYLKO NIEZBĘDNE
ZGADZAM SIĘ